برترین برند های تولید کننده لوله های آتش نشانی

از مهمترین تاسیسات ساختمانی سیستم لوله کشی آتش نشانی می باشد. در سیستم های لوله کشی آتش نشانی، جنس و کیفیت لوله های آتش نشانی از اهمیت بالایی برخوردار می باشد به طوری که هر گونه بی کیفیتی در ساخت آن میتواند به کل هدف از لوله کشی آتش نشانی که جلوگیری از حوادث ناگوار است را نابود کند. در نتیجه برند های تولید کننده لوله های آتش نشانی وظیفه سنگینی به عهده داشته و باید حساسیت زیادی در ساخت آن ها از خود نشان دهند‌. در این مقاله ما قصد داریم به معرفی و بررسی بهترین و برترین برند های تولید کننده لوله های آتش نشانی بپردازیم تا به شناخت کافی از آنها برسیم.

برترین برند های تولید کننده لوله های آتش نشانی

لوله های آتش نشانی چه لوله هایی هستند؟

لوله آتش نشانی نوعی لوله فولادی کربنی معمولی است که برای انتقال عامل مهار آتش مانند آب یا گاز مورد استفاده قرار می گیرد. معمولاً به رنگ قرمز است اما لوله های دیواری سبک دارای نمای بیرونی گالوانیزه ای با ظاهری نقره ای هستند. نصب لوله های فولادی قرمز فقط به سیستم های آبپاش لوله مرطوب محدود می شود. نصب لوله گالوانیزه در سیستم های آبپاش لوله مرطوب و خشک (از جمله سیستم های آبپاش لوله پیش ساز) مجاز است.

برند های تولید کننده لوله های آتش نشانی

برند لوله های آتش نشانی نیوفلکس:

نیوفلکس از برند های تولید کننده لوله های آتش نشانی زیر نظر برند بزرگ گیتی پسند اصفهان در حال فعالیت می باشد. برند نیو فلکس همواره از به روزترین تکنولوژی های روز دنیا استفاده می کند زیرا تاکید زیادی بر ارتقای کیفیت و بهبود سطح قیمت محصولات خود از جمله لوله های آتش نشانی دارد. به همین دلیل کمتر کسی در صنعت ساختمان سازی و لوله کشی پیدا میشود که نام برند نیوفلکس را نشنیده باشد. این برند بزرگ لوله های آتش نشانی در سال ۱۳۷۷ در شهر اصفهان تاسیس گردید و هم اکنون بیش از ۲۱ سال است که در حال فعالیت می باشد. 

نیوفلکس

برند لوله های آتش نشانی  نانو پلیمر یاس: 

این برند معروف کار خود را از سال ۱۳۸۵ در زمینه تولید لوله و اتصالات آغاز کرده و دارای برند های نشان ملی استاندارد و گواهینامه های بین المللی است. همچنین به تازگی این برند تولید کننده لوله های آتش نشانی دست به ساخت و انتشار لوله و اتصالات پلی پروپیلن کرده است که از کیفیت فوق العاده ای برخوردار است. علاوه بر این برند پلیمر یاس دارای گواهی فود گرید از سازمان غذا و دارو می باشد.

برند لوله های آتش نشانی یزد بسپار:

این برند فعالیت خود را با هدف ساخت لوله و اتصالات پلیمری و در شهر یزد آغاز کرده است که دارای کیفیت محصول فوق العاده ای میباشد. این برند لوله های آتش نشانی توانست با تولید محصولات استاندارد و با کیفیت بالا، در سال ۹۰ عنوان نخستین برند دارای استاندارد ملی ایران در زمینه لوله و اتصالات پوش فیت به خود اختصاص دهد. همچنین نانو پلیمر یاس از جمله برندهایی می باشد که توانسته گواهینامه ایزو را در رضایتمندی مشتری کسب کند. 

انواع لوله های آتش نشانی

برند لوله های آتش نشانی پلیمر گلپایگان:

این برند لوله و اتصالات بیش از سه دهه می باشد که در زمینه تولید لوله و اتصالات در حال فعالیت است. تامین رضایت مشتری مهمترین هدف این برند لوله های آتش نشانی بوده که همواره با تولید محصولات استاندارد و با کیفیت در رسیدن به آن موفق بوده است. برند لوله های آتش نشانی گلپایگان اولین شرکت در صدور لوله و اتصالات پی وی سی به اروپا در سال ۲۰۰۱ بوده است. این برند دارای عنوان ها و افتخارات زیادی در زمینه تولید لوله و اتصالات بوده و امروزه نام خود را در لیست برترین برند های تولید کننده لوله های آتش نشانی ثبت کرده است. پلیمر گلپایگان با برگزاری دوره های آموزشی سعی در افزایش توانمندی ها و ایجاد تحول متناسب با نیاز در صنعت لوله و اتصالات دارد‌. 

برند لوله های آتش نشانی نیک بسپار:

این برند فعالیت رسمی خود را در سال ۱۳۸۰ با هدف ساخت لوله و اتصالات شروع کرده و در زمان کوتاهی با خرید دستگاه های جدید آلمانی و ایتالیایی، موفق به تولید لوله و اتصالات پلی پروپیلن استاندارد شد. در حال حاضر این برند در قالب چهار شرکت نیک بسپار یزد، مارینا بسپار یزد، پایا بسپار یزد و پتروپالایش نیک یزد به عنوان تولید کننده لوله و اتصالات در حال فعالیت می باشد. این برند در جهان برای نخستین بار توانست لوله های تلفیقی هفت لایه در سیستم های گرمایشی و سرمایشی و همچنین لوله های آنتی باکتریال را اختراع کرده و روانه بازار کند. علاوه بر این اولین برند لوله ای بود که لوله های پوش فیت را در دو نوع سه لایه تولید کرد. 

لوله های آتش نشانی

برند لوله های آتش نشانی یاس سمنان: 

این شرکت از قدیمی ترین  برند تولید کننده لوله های آتش نشانی  محسوب میشود که بیش از ۵۰ سال در ایران فعالیت میکند. قابل توجه است که این برند اولین لوله های پلیمری را در ایران تولید کرده و روانه بازار کرده است. تجربه بالای این شرکت در صنعت لوله و اتصالات موجب شده همواره از بهترین برند های تولید کننده لوله های آتش نشانی شناخته شود. 

برند لوله های آتش نشانی پارس زنده رود:

این شرکت با تولید لوله و اتصالات پی وی سی مطابق استاندارد های روز دنیا با هدف بهبود کیفیت مستمر و رضایت مشتری همواره از برترین برند های تولید کننده لوله های آتش نشانی بوده است. محصولات این برند لوله و اتصالات از کیفیت و استاندارد های بالایی برخوردار بوده که توانسته رضایت مشتری را در سه دهه داشته باشد. از افتخارات پارس زنده رود میتوان به استاندارد های ملی مختلف ، گواهی نامه صادرات و همچنین گواهینامه سیستم مدیریت اشاره کرد.  

برند پارس زنده رود

برند لوله های آتش نشانی تک ستاره گلپایگان:

این شرکت فعالیت رسمی خود را در سال ۱۳۸۲ آغاز کرد که شامل سه برند مستقل با نام های تک ستاره گلپایگان، نگین ستاره گلپایگان و البرز ستاره گلپایگان می باشد. از جمله محصولات این برند میتوان به لوله های  یو پی وی سی ، پلی اتیلن ، تک لایه، پنج لایه، پوش فیت و… اشاره نمود. در حال حاضر این برند تولید کننده لوله های آتش نشانی در مساحتی بالغ بر ۵۱۰۰۰ متر مربع مشغول به فعالیت می باشد. 

برند لوله های آتش نشانی پلیران:

برند پلی ران اتصال، یکی از قدیمی ترین شرکت های تولید لوله و اتصالات  است که توانسته با استفاده از متخصصان و دانش روز دنیا، 156 نوع مختلف لوله  تولید کند. پلی ران اتصال با شروع کار خود از اوایل دهه 50 ، با نیم قرن تلاش و پشتکار موفق به اخذ گواهی نامه ها و استانداردهای متعدد و کسب عنوان صنعت برتر کشور، در سال های 95 و 96 شد.

خرید لوله های آتش نشانی

برند هایی که در این مقاله نام برده شد، معتبر ترین و معروف ترین برند های تولید کننده لوله های آتش نشانی می باشند که توانسته اند اعتماد مشتری و متخصصین این حوصله و صنعت را به خود جلب کنند. از این رو شما می توانید اطمینان کامل به محصولات لوله و اتصالات این برند های تولید کننده لوله های آتش نشانی داشته و از محصولات آن ها خریداری کنید . برای این کار گروه صنعتی الو آهن تامین کننده تجهیزات و تاسیسات مورد نیاز با تجربه طولانی در زمینه انواع لوله و اتصالات آماده خدمتگزاری می باشد. 

گروه تاسیسات صنعتی ساختمانی الو آهن با تجربه چندین سال خدمت ، افتخار فروش محصولات برترین برند های تولید کننده لوله های آتش نشانی را دارد.شما میتوانید برای خرید انواع لوله های آتش نشانی ، هم به صورت حضوری از طریق فروشگاه که آدرس آن در سایت ذکر شده است؛ و یا غیر حضوری از طریق صفحه فروشگاه در سریع ترین زمان ممکن اقدام کنید و بهترین قیمت و ضمانت پس از فروش را از گروه الو آهن تجربه کنید.