بست لوله دوقلو آسیا

بست لوله دوقلو آسیا

ناموجود

استعلام قیمت

سایز:تمام سایز ها موجود است.

توضیحات

بست بست لوله دوقلو آسیا

این اسم را به قطعات فلزی یا پلاستیکی می‌دهند که برای نگه داشتن محکم لوله‌ها سر جای خود به کار می‌روند.

بست‌های پلاستیکی بیشتر اوقات برای کنار هم نگه داشتن لوله‌های روکار (مثلا روی دیوار) به کار می‌روند و بست‌های فلزی در سازه‌های داربستی کاربرد دارند. همچنین بست در لوله‌کشی، فاضلاب، گرمایش، سیستم‌های الکتریکی و… هم به کار می‌رود.

کاربرد بست لوله دوقلو آسیا

کاربرد بست لوله گسترده‌تر از ساختمان‌سازی شهری و مسکونی است و این قطعات که در واقع نقش گیره یا کلیپس لوله را ایفا می‌کنند در پتروشیمی و صنایع گاز هم دیده می‌شوند.

تولید بست لوله آب در جنس، اندازه و قطرهای متفاوت هم به مدل ساختمان و کاربرد آن بستگی دارد. پلاستیک، مس،فولاد، استیل زنگ نزن، برنج و کروم از جمله موادی هستند که بست با آن‌ها ساخته می‌شود.

بست لوله در واقع طول لوله یا مایل را محاصره می‌کند و به دیواره‌ها و ساختارهای مختلف متصل می‌شود و به این شکل کابل را به محکم‌ترین حالت سر جای خود نگه می‌دارد.

بسته به نوع استحکام لوله و کابل، بست در دو نوع گیره‌ای و غیرگیره‌ای کاربرد دارد و در بعضی از انواع آن، بهتر است کمی فضا برای تحرک داشته باشد.

خرید بست لوله دوقلو آسیا

گروه تاسیسات صنعتی ساختمانی الوآهن با تجربه چندین سال خدمت ، افتخار فروش محصولات متنوع در زمینه تاسیسات ساختمانی از جمله انواع محصولات برند آسیا را دارد.

شما میتوانید برای خرید انواع محصولات آسیا به ویژه بست لوله دوقلو آسیا، هم به صورت حضوری از طریق فروشگاه که آدرس آن در سایت ذکر شده است؛ و یا غیر حضوری از طریق صفحه فروشگاه در سریع ترین زمان ممکن اقدام کنید و بهترین قیمت و ضمانت پس از فروش را از گروه الوآهن تجربه کنید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “بست لوله دوقلو آسیا”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عنوان

برگشت به بالا