دستگاه برش لوله نیوپایپ

دستگاه برش لوله نیوپایپ

استعلام قیمت

ضمانت اصالت کالا

ضمانت پایین ترین قیمت

سایز: تمام سایز ها موجود است.

توضیحات

دستگاه برش لوله نیوپایپ

دستگاه برش لوله نیوپایپ به گونه ای طراحی شده است که می تواند بر روی یک لوله بی پایان نصب شوند. با دستگاه بستن سریع، دستگاه برش لوله می تواند در هر موقعیت لوله قرار بگیرد.

حرکت در اطراف لوله با استفاده از 2 میل لنگ و 4 چرخ انجام می شود. میل لنگ های دستی برای کارگر مناسب است که هنگام قطع لوله ، موقعیت خود را تغییر ندهد. مشعل برش را می توان با 45 درجه پیمایش. چرخانید و با تنظیم افقی و عمودی (اسلاید 2 مختصات) مجهز شده است.

در عوض درایو دستی با استفاده از میل لنگ.دستی ، یک درایو برقی با چرخ دنده اسپیر و کنترل سرعت بی نهایت متغیر نیز موجود است.

این دستگاه کاربردر های بسیاری در پروژه های لوله کشی دارد به طوری که تبدیل به یار همیشگی لوله کش ها تبدیل شده است. برند نیوپایپ از بهترین تولیدکنندگان این دستگاه است که الو آهن افتخار همکاری با آن را دارد.

خرید دستگاه برش لوله نیوپایپ

گروه تاسیسات صنعتی ساختمانی الوآهن با تجربه چندین سال خدمت ، افتخار فروش محصولات متنوع در زمینه تاسیسات ساختمانی از جمله انواع محصولات برند نیوپایپ را دارد.شما میتوانید برای خرید انواع محصولات برند نیوپایپ به ویژه دستگاه برش لوله نیوپایپ، هم به صورت حضوری از طریق فروشگاه که آدرس آن در سایت ذکر شده است؛ و یا غیر حضوری از طریق صفحه فروشگاه در سریع ترین زمان ممکن اقدام کنید و بهترین قیمت و ضمانت پس از فروش را از گروه الوآهن تجربه کنید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دستگاه برش لوله نیوپایپ”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عنوان

برگشت به بالا