زانو 90 درجه پارس زنده رود

زانو 90 درجه پارس زنده رود

ناموجود

ضمانت اصالت کالا

ضمانت پایین ترین قیمت

سایز: تمام سایز ها موجود است.

توضیحات

زانویی

زانویی یکی از انواع اتصالات لوله آب در لوله کشی است که به دلیل شکل خمیدگی و شباهت به زانوی انسان، نام زانو به خود گرفته است. از زانو ها برای تغییر جهت جریان در بین دو لوله استفاده میشود.

در سیستم های لوله کشی گاهی نیاز است مسیر لوله ها را تغییر دهیم؛ در این مواقع میتوان از زانویی ها استفاده کرد.برای متصل کردن زانویی ها میتوان از بات فیوژن یا جوش حرارتی بهره برد.

زانو 90 درجه پارس زنده رود

نام دیگر این زانو ، زانویی عمودی می باشد که موجب تغییر زاویه ۹۰ درجه ای حرکت سیال میشود.زانویی ۹۰ درجه می تواند به ۲ صورت شعاع کوتاه و شعاع بلند ساخته شود که هر کدام کاربرد خاص خود را پیدا میکنند.

خرید زانو 90 درجه پارس زنده رود

گروه تاسیسات صنعتی ساختمانی الو آهن با تجربه چندین سال خدمت ، افتخار فروش محصولات متنوع در زمینه تاسیسات ساختمانی از جمله انواع محصولات برند پارس زنده رود را دارد.

شما میتوانید برای خرید انواع محصولات پارس زنده رود از جمله زانو 90 درجه پارس زنده رود، هم به صورت حضوری از طریق فروشگاه که آدرس آن در سایت ذکر شده است؛ و یا غیر حضوری از طریق صفحه فروشگاه در سریع ترین زمان ممکن اقدام کنید و بهترین قیمت و ضمانت پس از فروش را از گروه الو آهن تجربه کنید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “زانو 90 درجه پارس زنده رود”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عنوان

برگشت به بالا