سه راهی لوله آسیا

سه راهی لوله آسیا

ناموجود

قیمت:برای اطلاع از قیمت تماس بگیرید.

سایز:تمام سایز ها موجود است.

توضیحات

سه راهی لوله آسیا

یکی از قطعات مورد استفاده در اتصال لوله ها، سه راهی لوله آب هستند که کاربرد زیادی در سیستم های لوله کشی ساختمانی دارند.از اتصالات سه راهی برای ایجاد انشعاب های فرعی در مسیر لوله کشی اصلی بهره گرفته می شود.به علت وجود این نوع از اتصالات لوله آب است که میتوان آب را به نواحی مختلف ساختمان انتقال داد.

اندازه دهانه خروجی برخی از سه راهی لوله آب از دهانه اصلی جریان کوچکتر است. از این رو میتوان این نوع اتصالات را به عنوان کاهش دهنده سایز دهانه مجراهای اصلی جریان نیز در نظر گرفت.

برای کاربردهای مختلف در صنایع گوناگون، سه راهی لوله آب در بسیاری از اندازه ها ، جنس ها و اشکال گوناگون ارائه می شوند. به غیر از اندازه های استاندارد، اندازه های غیر معمول دیگری هم از ترکیب سه راهی لوله آب می توان تولید کرد.

اهمیت سه راهی لوله آسیا

به جرات میتوان گفت بدون استفاده از سه راهی لوله آب، نصب سیستم های لوله کشی در ساختمان های امروزی غیر ممکن است.زیرا لوله کش نمیتواند لوله ها را به نواحی مختلف در زاویه های مختلف ساختمان برساند.

لوله کش ها برای نصب لوله به طور کامل در تمام تاسیسات ساختمان ، نیاز به سه راهی لوله آب دارند.در نتیجه سه راهی لوله آب از جمله اتصالات لوله آب است که نقش بسیار مهمی در انتقال آب دارد.

همچنین توجه داشته باشید که به دلیل اتصال سه لوله در سه راهی لوله آب، فشار آب در ناحیه زیاد می باشد. جنس سه راهی لوله آب و نحوه نصب آن باید به خوبی لازم باشد تا شاهد اشکالات لوله کشی نباشیم.

خرید سه راهی لوله آسیا

گروه تاسیسات صنعتی ساختمانی الوآهن با تجربه چندین سال خدمت ، افتخار فروش محصولات متنوع در زمینه تاسیسات ساختمانی از جمله انواع محصولات برند آسیا را دارد.

شما میتوانید برای خرید انواع محصولات آسیا به ویژه سه راهی لوله آسیا، هم به صورت حضوری از طریق فروشگاه که آدرس آن در سایت ذکر شده است؛ و یا غیر حضوری از طریق صفحه فروشگاه در سریع ترین زمان ممکن اقدام کنید و بهترین قیمت و ضمانت پس از فروش را از گروه الوآهن تجربه کنید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “سه راهی لوله آسیا”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عنوان

برگشت به بالا