شیر پروانه ای آتش نشانی

شیر پروانه ای آتش نشانی

791,460,000 ریال

ضمانت اصالت کالا

ضمانت پایین ترین قیمت

  • دارای استاندارد UL&FM
  • سایز:تمام سایز ها موجود است
  • واحد: عدد

توضیحات

شیر پروانه ای آتش نشانی

این شیرها در ابتدای خطوط شبکه اطفاءحریق نصب می گردند. از ویژگی های این شیرها نسبت به شیرهای معمولی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

1.به صورت چشمی (visible)می توان تشخیص داد شیر در حالت باز یا بسته قرار دارد.

2. توسط سیم کشی در گیربکس و تیغه کنتاکتورها قابلیت ارسال سیگنال به کنترل پنل وجود دارد که در صورت قطع جریان برق هشدار قطع به کنترل پنل ارسال گردد.

3. حالت گیربکس باعث تسریع درانتقال قدرت جهت باز و یا بسته بودن شبکه درزمان اضطراری می گردد. شیرآلات معمولی بدلیل ایجاد رسوب درزمان بهره برداری بعد از مدتی با باز و بسته کردن از آببندی می افتند و وجود رسوب در بخش انتقال قدرت نیز سبب قفل کردن شیر می شود.انتقال قدرت جهت قطع ویا وصل شیر سبب تسریع و آماده بودن شبکه درزمان های اظطراری می باشد.

خرید شیر پروانه ای آتش نشانی

گروه تاسیسات صنعتی ساختمانی الوآهن با تجربه چندین سال خدمت ، افتخار فروش محصولات متنوع در زمینه تاسیسات ساختمانی از جمله انواع لوله آتش نشانی را دارد.

شما میتوانید برای خرید تجهیزات اطفا حریق از جمله شیر پروانه ای آتش نشانی، هم به صورت حضوری از طریق فروشگاه که آدرس آن در سایت ذکر شده است؛ و یا غیر حضوری از طریق صفحه فروشگاه در سریع ترین زمان ممکن اقدام کنید و بهترین قیمت و ضمانت پس از فروش را از گروه الوآهن تجربه کنید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “شیر پروانه ای آتش نشانی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عنوان

برگشت به بالا