قرقره آتش نشانی

قرقره آتش نشانی

ناموجود

ضمانت اصالت کالا

ضمانت پایین ترین قیمت

  • نوع: فایرباکس و هوزریل
  • واحد: عدد

توضیحات

قرقره آتش نشانی

نام دیگر قرقره آتش نشانی هوزریل می باشد.HoseRee  یا همان هوزریل از دو قسمت Hose (هوز) یعنی شیلنگ و Reel (ریل) یعنی قرقره تشکیل شده است و برای قرقره‌های آتش نشانی که شیلنگ‌های با جنس pvc (اصطلاحا لاستیک مقاوم) بر روی آن قرار می گیرد کاربرد دارد.

شیلنگ‌های هوزریل از یک تیوب داخلی مقاوم در برابر فشار ساخته شده و توسط نخ‌های محکم بافته شده در اطراف آن تقویت شده و نیز از pvc که در برابر ساییدن و فشار زیاد بر اثر کشش مقاوم است تشکیل شده است.

قرقره آتش نشانی یا همان هوزریل آتش نشانی باید در مکان‌های قابل دسترسی نصب شود که تمام ساختمان را پوشش دهد و در مسیر خروج اضطراری نباشد که رفت و آمد در هنگام حریق را مشکل‌ساز کند.

استفاده از شیلنگ های هوزریلی بسیار ساده‌تر از نوع برزنتی آن است و نیاز به آموزش ندارد. در واقع به جای اینکه از جعبه‌های آتش نشانی برزنتی که برای استفاده از آنها باید به صورت کامل باز شود و بعد شیلنگ را با کوپلینگ مخصوص به شیر وصل شود، از جعبه های آتش نشانی هوزریلی استفاده کنید.

خرید قرقره آتش نشانی

گروه تاسیسات صنعتی ساختمانی الوآهن با تجربه چندین سال خدمت ، افتخار فروش محصولات متنوع در زمینه تاسیسات ساختمانی از جمله انواع لوله آتش نشانی را دارد.

شما میتوانید برای خرید انواع لوله ها و اتصالات آتش نشانی از جمله قرقره آتش نشانی، هم به صورت حضوری از طریق فروشگاه که آدرس آن در سایت ذکر شده است؛ و یا غیر حضوری از طریق صفحه فروشگاه در سریع ترین زمان ممکن اقدام کنید و بهترین قیمت و ضمانت پس از فروش را از گروه الوآهن تجربه کنید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “قرقره آتش نشانی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عنوان

برگشت به بالا