قیچی لوله بر نیوپایپ

قیچی لوله بر نیوپایپ

استعلام قیمت

ضمانت اصالت کالا

ضمانت پایین ترین قیمت

توضیحات

قیچی لوله بر نیوپایپ

اگر قصد اجرای لوله کشی با لوله های سفید یا سبز پلی پروپیلینی را دارید، به طور حتم قیچی لوله بر به کارتان می آید. قیچی لوله بر یا قیچی پی وی سی بر، برای برش دادن لوله های پلی پروپیلن پلاستیکی سفید و سبز در امر لوله کشی کاربرد گسترده ای دارد.

البته می توان از اره دستی یا دستگاه های برش برقی هم برای بریدن لوله پلیمری استفاده کرد، اما کار با قیچی لوله بر نه تنها سریع تر، بلکه برش ایجاد شده تمیزتر نیز هست.

حتی ممکن است فضای کار آنقدر محدود باشد که نتوان از ابزار لوله کشی بزرگی همچون اره دستی یا دستگاه برش برقی پر هزینه و گران قیمت استفاده کرد. بنابراین قیچی لوله بر ابزاری قدرتمند و در عین حال کاربردی است، که در اکثر محیط های کاری قابل استفاده بوده و کار با آن راحت و سریع و نتیجه آن اثربخش است.

مزایای استفاده از قیچی لوله بر

  • قابلیت جابجایی راحت
  • کم حجم در جعبه ابزار
  • سرعت عمل مناسب
  • مقرون به صرفه
  • برش تمیز لوله
  • کارکرد آسان

خرید قیچی نیوپایپ

گروه تاسیسات صنعتی ساختمانی الو آهن با تجربه چندین سال خدمت ، افتخار فروش محصولات متنوع در زمینه تاسیسات ساختمانی از جمله انواع محصولات برند نیوپایپ را دارد.شما میتوانید برای خرید انواع محصولات نیوپایپ به ویژه ققیچی لوله بر نیوپایپ، هم به صورت حضوری از طریق فروشگاه که آدرس آن در سایت ذکر شده است؛ و یا غیر حضوری از طریق صفحه فروشگاه در سریع ترین زمان ممکن اقدام کنید و بهترین قیمت و ضمانت پس از فروش را از گروه الو آهن تجربه کنید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “قیچی لوله بر نیوپایپ”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عنوان

برگشت به بالا