لوله مانیسمان چینی، یکی از انواع برند های موجود از لوله مانیسمان است که همانطور که از نامش پیداست در چین ساخته شده و سپس به سایر کشور ها صادر می شود.

فروشگاه الو آهن تمامی ابعاد، قطر ها و مدل های مختلف لوله مانیسمان چینی را در انبار خود موجود دارد. شما می توانید ابتدا از جدول زیر محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید سپس برای دریافت قیمت لحظه ای با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید. در صورت نیاز به مشاوره، می توانید با گرفتن شماره های فروشگاه درخواست مشاوره کنید تا بتوانید بهترین نوع لوله مانیسمان چینی را بر اساس نیاز خود انتخاب سپس خریداری کنید.

Reset

عکس محصول اسم محصول سایز تعداد قیمت خرید مجموع مبلغ
لوله آتش نشانی مانیسمان چینی
Clear
4,100,000 ریال56,200,000 ریال
لوله مانیسمان رده 160
155,484,410 ریال
155,484,410 ریال
خرید لوله مانیسمان سبک چین زیر قیمت
Clear
5,612,000 ریال56,120,000 ریال
لوله مانیسمان رده 40 چین
Clear
5,700,000 ریال115,000,000 ریال
لوله مانیسمان رده 80 چین
Clear
4,770,000 ریال130,275,000 ریال

لوله مانیسمان چینی

لوله مانیسمان جزو لوله‌های عام صنعتی بوده و در کشورهایی چون چینی و ایران تولید می‌شوند. از آنجا که تولید این نوع لوله‌ها در ایران به صورت محدود صورت می‌گیرد و مصرف داخلی این لوله‌ها بالا می‌باشد، تولید داخلی جوابگوی نیاز داخلی نیست و گاها نیاز به واردات در این صنعت احساس می‌شود. در میان کشورهای تولید کننده لوله‌ی مانیسمان، کشور چینی جزو کشورهایی بوده که مانند تمامی صنایع در تولید این لوله‌ها پیشتاز بوده و توانسته نیاز بازارهای جهانی را رفع نماید.

 

خرید لوله مانیسمان چینی

بخش زیادی از لوله مانیسمان چینی در ایران وارداتی بوده که عمده این واردات از کشور چینی می‌باشد. لوله مانیسمان چینی غالبا در سایز های ۱/۲، ۳/۴، ۱، ۱.۱/۴، ۱.۱/۲، ۲، ۲.۱/۲، ۳، ۴، ۵، ۶، ۸، ۱۰، ۱۲، ۱۴، ۱۶ تولید شده و وارد ایران می شود. در جدول زیر، محدوده قیمت لوله مانیسمان چین را در رده‌های مختلف، در اختیارتان قرار داده‌ایم. فراموش نکنید، برای اطلاع از قیمت دقیق و لحظه‌ای محصولات با ما تماس بگیرید.

واردات لوله مانیسمان از چینی ، نسبت به کشور‌های دیگر راحت‌تر است. از این رو، ایران لوله مانیسمان چین را از کارخانه‌های مختلف این کشور و در نتیجه، برند‌های متنوعی وارد می‌کند. این یعنی برند‌ها و انواع مختلفی از لوله مانیسمان چینی در بازار وجود دارد که این مسئله، اهمیت دقت در انتخاب و خرید را دو چندان می‌کند.

بهترین روش خرید لوله‌ مانیسمان چینی با کیفیت، خرید از مراکز معتبر می‌باشد. منظور از مراکز معتبر، فروشندگانی‌اند که لوله مانیسمانی در حد استاندارد‌های بین‌المللی می‌فروشند و دارای تاییدیه پخش از مراکز مربوطه‌اند.

لوله مانیسمان چینی در الو آهن

لوله‌ فلزی موجود در بازار لوله و آهن‌آلات از نظر روش تولید و ساخت به دو دسته تقسیم می‌شوند. لوله‌های بدون درز که به لوله‌های مانیسمان معروفند. لوله مانیسمان چینی به نوعی لوله فلزی اطلاق می‌شود که در فرآیند ساخت و تولید آن از هیچ‌گونه جوش و برشی استفاده نشده است. این نوع لوله‌ها ظاهری کاملاً یکپارچه دارند.

بنابراین اگر با توجه به مطالعه توضیحات راجع به لوله مانیسمان چین، تمایل به خرید دارد، می توانید با شماره های درج شده داخل سایت تماس بگیرید تا لیست قیمت لحظه ای را دریافت کنید.

لوله مانیسمان ساخت چین

تولیدکنندگان لوله مانیسمان چین

لوله مانیسمان چین به دلیل پرکاربرد بودن در همه صنایع در کشورهای مختلفی طراحی و ساخته می‌شود. لوله مانیسمان چین در کارخانه‌های مطرح و بزرگی همچون ژجیانگ (ZHEJIANG)، تیانچنگ (TIANCHENG)، لوکون (LUKUN) و جیانگسو هوآ (JIANGSU HUA) تولید و صادر می‌شود. برخی از لوله‌های مانیسمان چینی با استاندارد ASTM و پایین‌تر از استاندارد وزنی جهانی ساخته می‌شوند. از این رو، لوله مانیسمان چینی سبک‌تر از حد استاندارد بین‌المللی می‌باشد. این یک عیب تلقی نمی‌شود بلکه باعث شده تا لوله مانیسمان چین کاربرد‌های زیادی در صنایع مختلف داشته باشد که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

 

انواع لوله مانیسمان چین

از انواع لوله مانیسمان چین می‌توان به لوله‌های مانیسمان آتشخوار، لوله‌های مانیسمان گالوانیزه و لوله‌های بدون درز هیدرولیک اشاره کرد. همچنین لوله مانیسمان چین گرید‌های مخلفی مثل A333 ،A335 ،A106 و سایز‌های متنوعی نظیر 1 اینچ تا 6 اینچ و رده‌های مختلفی مثل رده‌های 10، 20، 30، 40، 60 و 80 برای مصارف مختلف خصوصاً مصارف صنعت نفت و گاز دارد. همچنین به لحاظ جنس و کاربرد، می‌توان آن‌ها را به این صورت نیز دسته‌بندی کرد:

انواع لوله مانیسمان چین

مزیت‌های لوله مانیسمان چین

مقاومت بالا در برابر فشار و خوردگی

لوله مانیسمان چینی به دلیل استفاده از مواد اولیه مرغوب و طراحی و ساخت منحصربه‌فرد، دارای مقاومت بالا در برابر فشار و خوردگی است. این امر باعث شده است تا این لوله‌ها در صنایع مختلف، از جمله صنایع نفت، گاز، پتروشیمی، صنایع غذایی و داروسازی، کاربرد داشته باشند.

سطح صاف و یکنواخت

لوله مانیسمان چینی دارای سطحی صاف و یکنواخت است. این امر باعث می‌شود تا جریان سیالات در داخل لوله به راحتی صورت گیرد و احتمال ایجاد رسوب و گرفتگی کاهش یابد.

استحکام بالا

لوله مانیسمان چینی دارای استحکام بالا است. این امر باعث می‌شود تا این لوله‌ها در برابر ضربه و فشار، مقاومت بالایی داشته باشند.

عرضه آسان و قیمت مناسب

لوله مانیسمان چینی به دلیل تولید و عرضه گسترده در بازار ایران، به راحتی قابل دسترس است. همچنین، قیمت این لوله‌ها نسبت به سایر انواع لوله‌ها، مناسب‌تر است.

در مجموع، لوله مانیسمان چینی دارای مزایای متعددی است که باعث شده است تا این لوله‌ها در صنایع مختلف کاربرد داشته باشند.

کاربرد لوله مانیسمان چین

از لوله مانیسمان چین در خطوط انتقال با مسافت زیاد محصولات پتروشیمی و سایر سیالات در خطوط انتقال بخار و بخار سوپرهیت، بویلرهای فشارقوی، پنل‌های خنک‌کن آبی استفاده می‌شود. کاربرد لوله مانیسمان چین بسیار متنوع است. از جمله:

  • لوله مانیسمان چینی برای خطوط فشارقوی: از آنجا که لوله چینی بدون درز می‌باشد، برای خطوط فشارقوی مناسب است و مواد را در محیط پخش نمی‌کند.
  • لوله مانیسمان استیل برای خطوط صنایع غذایی و دارویی و هیدرولیک: استیل به دلیل اینکه زنگ نمی‌زند برای انتقال مواد غذایی و دارویی مناسب می‌باشد زیرا این مواد را آلوده نمی‌کند. همچنین به خاطر بدون درز بودن لوله مانیسمان چینی، این لوله‌ها برای خطوط هیدرولیک (انتقال آب) مناسب می‌باشند.
  • لوله مانیسمان چین برای خطوط نفت و گاز: لوله مانیسمان چینی برای انتقال نفت و گاز مناسب می‌باشد زیرا فاقد درز بوده و این مواد ارزشمند را در محیط نشر نمی‌دهد.
کاربرد لوله مانیسمان چین

قیمت و خرید لوله مانیسمان چینی

قیمت لوله مانیسمان چین، همانند سایر برند‌های لوله مانیسمان بر اساس وزن لوله، و به صورت شاخه‌ای تعیین می‌شود. قیمت لوله دائما در حال نوسان است و خرید آنلاین لوله مانیسمان چینی ، در ابتدا نیازمند استعلام قیمت است. بهترین راه خرید آنلاین لوله مانیسمان چین این است که ابتدا با الوآهن تماس بگیرید و یا سفارش خود را در قالب فرم پیش فاکتور ثبت کنید. مزیت خرید لوله مانیسمان چین از سایت الو آهن این است که کارشناسان ما با بررسی قیمت لحظه‌ای لوله مانیسمان چینی ، پایین‌ترین قیمت را به اطلاعتان می‌رسانند. بدین ترتیب لوله مانیسمان چینی با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت در اختیارتان قرار خواهد گرفت.