شیر برقی نیوپایپ

شیر برقی نیوپایپ

استعلام قیمت

ضمانت اصالت کالا

ضمانت پایین ترین قیمت

سایز: تمام سایز ها موجود است.

توضیحات

شیر برقی نیوپایپ

محرک الکتریکی به شیری گفته میشود که با استفاده از برق و نیروی مغناطیسی عمل میکنند. شیر برقی یا سلونوئید ولو یه سیم پیچی که در اطراف یک هسته آهنی پیچیده شده است و زمانی که جریان الکتریسته از آن عبور میکند تولید میدان مغناطیسی میکند.
نیروی مغناطیسی باعث حرکت خطی هسته میشود. بنابراین محرک الکتریکی انرژی الکتریکال را به حرکت خطی تبدیل میکند. شیر برقی وسیله ای الکترومگنتیک است که برای کنترل گاز یا سیال استفاده میشود. کنترل شیر برقی با استفاده از جریان الکتریکی در کویل شیر برقی کنترل میشود.
زمانی که جریان الکتریسیته از کویل عبور می‌کند میدان مغناطیسی به وجود می آید. و باعث حرکت هسته آهنی میشود و به این وسیله مسیر جریان باز و بسته میشود.
این شیر برقی ها با توجه به به طریقه عملکرد با فرمان از راه دور کنترل میشوند. چنان چه مقصدی در فاصله زیادی از محرک الکتریکی قرار داشته باشد میتواند با فرستادن فرمان الکتریکی میزان باز و بسته کردن آن را که از ۰ تا ۱۰۰ درصد باشد عمل کند.این نوع شیر برقی ها در ماشین های خودکار و صنعتی اهمیت بسیاری دارد.
به طور کلی این این شیر برقی ها در انواع مختلف برای کاربردهای مختلف تولید شده است.
ﺑﺮ ﺧﻼﻑ ﺷﻴﺮﻫﺎی ﺩﺳﺘﯽ ﻭ ﻣﮑﺎﻧﻴﮑﯽ ﺩﺭ ﺷﻴﺮ ﻫﺎی ﺑﺮﻗﯽ ﺗﻮﺍﻥ ﻣﺤﺪﻭﺩی ﺑﺮﺍی ﻋﻤﻞ ﮐﺮﺩ ﺷﻴﺮ ﻭﺟﻮﺩ ﺩﺍﺭﺩ ﻭﺩﺭ ﻧﺘﻴﺠﻪ ﻻﺯﻡ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﺍﻳﻦ ﺗﻮﺍﻥ ﻣﺤﺪﻭﺩ ﺑﻪ ﺑﻬﺘﺮﻳﻦ ﺷﻴﻮﻩ ﻭﺑﺎﻻﺗﺮﻳﻦ ﺑﺎﺯﺩﻩ ﻣﻤﮑﻦ ﺑﻪ ﮐﺎﺭ ﺭﻭﺩ ﻋﻨﺼﺮ ﻋﻤﻠﮕﺮ ﺩﺭ ﺷﻴﺮﻫﺎی ﺑﺮﻗﯽ ﻣﯽ ﺗﻮﺍﻧﺪ ﺳﻮﻟﻨﻮﺋﻴﺪ ﻳﺎ ﻣﻮﺗﻮﺭ ﺑﺮﻗﯽ ﺑﺎﺷﺪ.
ﻣﻌﻤﻮﻻ ﺩﺭ ﺳﻴﺴﺘﻤﻬﺎی ﺻﻨﻌﺘﯽ ﻫﻴﺪﺭﻭﻟﻴﮏ ﻳﺎ ﭘﻨﻮ ﻣﺎﺗﻴﮏ ﻣﻮﺗﻮﺭ ﺑﺮﻗﯽ ﺑﻪ ﻧﺪﺭﺕ ﮐﺎﺭﺑﺮﺩ ﺩﺍﺭﺩ ﻭﻟﯽ ﺯﻣﺎﻧﯽ ﮐﻪ ﮔﺬﺭ ﮔﺎﻩ ﺑﺰﺭﮔﯽ ﺑﺮﺍی ﻋﺒﻮﺭ ﺳﻴﺎﻝ ﮐﻢ ﻓﺸﺎﺭ ﻣﻮﺭﺩ ﻧﻴﺎﺯ ﺑﺎﺷﺪ ﺍﺯ ﻣﻮﺗﻮﺭ ﺑﺮﻗﯽ ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﻣﯽ ﺷﻮﺩ. ﻣﻌﻤﻮﻻ ﺍﻳﻦ ﻣﻮﺗﻮﺭ ﻫﺎ ﻫﻤﺮﺍﻩ ﺑﺎ ﭼﺮﺥ ﺩﻧﺪﻩ ﻳﺎ ﺟﻌﺒﻪ ﺩﻧﺪﻩ ﮐﺎﻫﻨﺪﻩ ﺑﺮﺍی ﺑﺎﺯ ﻭ ﺑﺴﺘﻪ ﮐﺮﺩﻥ ﺷﻴﺮﻫﺎ ﺑﻪ ﮐﺎﺭ ﻣﯽ ﺭﻭﺩ ﻭ ﺩﻭ ﺟﻬﺘﯽ ﻋﻤﻞ ﻣﻴﮑﻨﻨﺪ.

خرید محرک الکتریکی(شیر برقی) نیوپایپ

گروه تاسیسات صنعتی ساختمانی الوآهن با تجربه چندین سال خدمت ، افتخار فروش محصولات متنوع در زمینه تاسیسات ساختمانی از جمله انواع محصولات برند نیوپایپ را دارد.شما میتوانید برای خرید انواع محصولات نیوپایپ به ویژه محرک الکتریکی(شیر برقی) نیوپایپ، هم به صورت حضوری از طریق فروشگاه که آدرس آن در سایت ذکر شده است؛ و یا غیر حضوری از طریق صفحه فروشگاه در سریع ترین زمان ممکن اقدام کنید و بهترین قیمت و ضمانت پس از فروش را از گروه الوآهن تجربه کنید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “شیر برقی نیوپایپ”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عنوان

برگشت به بالا