برترین های نمایندگی پارس زنده رود 

هر فردی می تواند شاهد پیشرفت روز به روز صنعت ساختمان سازی و ابعاد آن در کوچه و خیابان ها باشد. همانطور که میدانید یکی از مهم ترین ارکان ساختمان سازی لوله کشی آن است. در نتیجه ساخت لوله و اتصالات از اهمیت ویژه ای برخوردار است و هر روزه احساس نیاز به آن در دنیای مدرن امروزی بیشتر میشود. یکی از شرکت هایی که در تولید لوله و اتصالات کشور سهم به سزایی دارد، گروه کارخانجات پارس زنده رود پلاست و نمایندگی های آن می باشند. در ادامه قصد داریم نمایندگی های برتر پارس زنده رود را معرفی کنیم.

شرکت پارس زنده رود

با افزایش روز به روز جمعیت کشور و شهرنشینی، شرکت پارس زنده رود پلاست با هدف تولید بهترین لوله و اتصالات در راستای ارتقای صنعت ساختمان سازی، در سال ۱۳۶۵ در شهر اصفهان تاسیس شد. گروه کارخانجات پارس زنده رود در ۴ فاز زیر فعالیت خود را شروع کرد. 

  1. تولید اتصالات پی وی سی 
  2. تولید لوله های پی وی سی 
  3. توسعه ظرفیت تولید لوله و اتصالات و احداث جدید انبار 
  4. افزایش تنوع محصولات با تولید لوله های فرعی 

پارس زنده رود با به خدمت گرفتن نیروهای متخصص و با تجربه و همچنین به کار گیری مدرن ترین تجهیزات روز دنیا بیش از ۳ دهه فعالیتی عالی داشته باشد. تولیدات پارس زنده رود بالغ بر ۲۰۰ نوع محصول در مساحت ۲۲۰۰۰ متر مربع بوده که با استفاده از بهترین مواد اولیه ساخته شده اند. تمام این ویژگی ها و کیفیت بالای محصولات،  گروه کارخانجات پارس زنده رود پلاست توانسته رضایت مصرف کنندگان را همه ساله به دنبال داشته باشد.

برند پارس زنده رود

گروه کارخانجات پارس زنده رود پلاست با تلاش مضاعف و بکارگیری نیروی متخصص و با تجربه ، توانسته است افتخارات زیادی برای خود کسب کند. به طوری که پارس زنده رود در سال ۱۳۹۰ توانست عنوان واحد نمونه کیفی استاندارد استان اصفهان را به نام خود ثبت کند. همچنین پارس زنده رود موفق به کسب واحد برگزیده در ایمنی بهداشت حرفه ای در سالهای ۹۱، ۹۲، ۹۴ و ۹۶ شده است.

از دیگر افتخارات شرکت پارس زنده رود پلاست میتوان به موارد زیر اشاره نمود.

  • واحد برگزیده جشنواره کارآفرینان برتر در سال ۱۳۹۱
  • واحد نمونه در کنترل کیفیت در سال ۱۳۹۳
  • واحد نمونه صنعت استان اصفهان در سال ۱۳۹۴
  • واحد تولیدی نمونه در سال ۱۳۹۸

برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله معرفی برند پارس زنده رود را در همین سایت مطالعه کنید.

نمایندگی پارس زنده رود حسین پور

نمایندگی پارس زنده رود حسین پور با بیش از یک دهه فعالیت در زمینه لوله و اتصالات و لوازم ساختمانی راه پر فراز و نشیبی را طی کرده و تلاش خود را برای ارائه خدمات مطلوب به مشتریان نموده است. همواره بازرگانی حسین پور سعی نموده همواره با برند های معتبر و مورد اعتماد در بازار همکاری داشته تا بهترین کیفیت در اختیار مشتریان عزیز در سراسر کشور قرار دهد.

نمایندگی پارس زنده رود امجدی

فروشگاه لوله و اتصالات امجدی (امجد شاپ)از سابقه و تجربه ای 20 ساله در زمینه تهیه،توزیع و فروش لوله و اتصالات برخوردار می باشد. این نمایندگی پارس زنده رود مفتخر است ضمن دارا بودن عاملیت فروش اکثریت شرکت های بزرگ تولید کننده داخلی و نام های تجاری معتبر در این صنعت، با گروه کارشناسان زبده و متخصص خود پاسخگوی نیازهای عمومی و تخصصی بازار  مصرف در خصوص لوله و اتصالات فاضلابی، پلیکا، پوش فیت،پلی اتیلن، پلی پروپیلن و لوله 5 لایه باشد.

برند پارس زنده رود

نمایندگی پارس زنده رود پایپ تهران

این نمایندگی پارس زنده رود رسما از سال ۱۳۸۲ شروع به فعالیت میکند. گروه پایپ تهران تامین کننده ملزومات و تجهیزات مورد نیاز تاسیسات می باشد و خدمات خود را به مراکز پخش ، فروشگاه ها و انبوه سازان به طور مستقیم ارائه می نماید.پایپ تهران در تمام این سالها ثابت کرده است که می تواند قابل اعتماد باشد به طوری که مشتری می توان از خرید خود اطمینان حاصل کند.

نمایندگی پارس زنده رود برنا

این نمایندگی پارس زنده رود افتخار دارد با تامین کالای مورد نیاز پیمانکاران عزیز، ایشان را در این امر همراهی نماید.استراتژی این نمایندگی پارس زنده رود تامین و فروش کالای با کیفیت و قیمت مناسب  میباشد و در ذیل توضیحات اکثر کالا ها نظر کارشناسان برنا آمده است.از آنجایی که برخی مسائل از جمله کالای مازاد سفارشی اغلب موجب ایجاد هزینه و خسارت برای پیمانکار می باشد. برنا سعی داشته این مساله را با مرجوعی کالای مازاد بر نیاز از پیش پای پیمانکاران عزیز بر دارد.

نمایندگی پارس زنده رود سماواتی

فروشگاه سماواتی از سابقه و تجربه ای 15 ساله در زمینه تهیه،توزیع و فروش لوله و اتصالات برخوردار می باشد. این نمایندگی پارس زنده رود مفتخر است ضمن دارا بودن عاملیت فروش اکثریت شرکت های بزرگ تولید کننده داخلی و نام های تجاری معتبر در این صنعت، با گروه کارشناسان زبده و متخصص خود پاسخگوی نیازهای عمومی و تخصصی بازار  مصرف در خصوص لوله و اتصالات فاضلابی، پلیکا، پوش فیت،پلی اتیلن، پلی پروپیلن و لوله 5 لایه باشد.

برند پارس زنده رود

همچنین نمایندگی پارس زنده رود سماواتی با توجه به ظرفیت های فراوان ایجاده شده، آماده همکاری با شرکت ها، موسسات، ارگان های دولتی و خصوصی و همچنین انبوه سازان می‏باشد.فروشگاه لوله و اتصالات سماواتی با توجه به اهمیت روزافزون فضای مجازی و گسترش فضای کسب و کار در این حوزه، بر آن گردیده است که از طریق راه اندازی وب سایت اختصاصی، زمینه ساز فروش و خدمات مناسب و با کیفیت مطلوب گردیده و کوشش نماید تا همواره نامی نیک را از خود در بازار لوله و اتصالات باقی گذارد.

حمایت همیشگی از مشتری در قبل و بعد از خرید، امکان خرید اقلام متنوع از برندهای گوناگون و آسودگی خاطر از قیمت ها و تسهیلات مختلف در نظر گرفته شده برای مشتریان، از مشخصه های کاری و عملکردی نمایندگی پارس زنده رود سماواتی محسوب می گردد.

نمایندگی پارس زنده رود الو آهن

گروه صنعتی الو آهن در سال 1377 توسط آقای ابراهیمی در شهرک صنعتی بهاران تاسیس پایه گذاری شد و با فروش محصولات و تجهیزات در زمینه تاسیسات صنعتی و ساختمانی فعالیت خود را آغاز کرد.

با گذشت زمان و گسترش همکاری این گروه با دیگر گروه ها و مشتریان بسیار مطرح،زمینه های کاری و فعالیت گروه الو آهن نیز دستخوش تغییر گشت و گسترده تر شد و علاوه بر این موضوع،نتیجه همکاری الو آهن با مشتریان و گروه های دیگر،یک موضوع بسیار مهم و حائز اهمیت یعنی؛جلب رضایت و کسب اعتبار و اعتماد مشتریان نسبت به خودش بوده است.

نمایندگی برتر پارس زنده رود الو آهن امروزه به صورت گسترده هم در زمینه تامین و تجهیز تاسیسات صنعتی و ساختمانی و هم در زمینه اجرای انواع پروژه های ساختمانی فعالیت دارد.امروزه در گروه الو آهن بیش از ۳۰ پرسنل و نیز ۲۸ مهندس و متخصص مجرب و با تجربه در زمینه انجام پروژه های صنعتی و ساختمانی مشغول به فعالیت و خدمت رسانی به مشتریان می باشد.

ویژگی های یک نمایندگی تاسیسات خوب

اهمیت نمایندگی تاسیسات کمتر از کارخانجات تاسیساتی نمی باشد از این رو باید ویژگی های لازم را دارا باشند. 

مواردی همچون لیست زیر المان هایی هستند که یک نمایندگی تاسیسات خوب را از نمایندگی تاسیسات معمولی جدا میکند.

نمایندگی پارس زنده رود

  • محصولات خوب 
  • استاندارد های لازم 
  • رضایت مشتری 
  • برند های عالی 
  • تبلیغات موثر
  • خط مشی درست
  • امکان فروش غیرحضوری 

برای بررسی هر کدام از موارد بالا وارد لینک زیر در همین سایت شوید.

ویژگی های یک نمایندگی تاسیسات خوب