بهترین قیمت لوله آب 

برای خیلی از مشتریان رنج قیمت لوله آب گنگ بوده و نمی توانند از آن اطلاع پیدا کنند. دلیل آن نیز وجود برند های زیاد و متنوع تولید لوله و اتصالات آب است. از این رو ما مطلبی تهیه و منتشر کردیم که در آن قصد داریم رنج قیمت لوله آب را در برند های مختلف را به شما گفته و کاتالوگ آنها را به ساده ترین نحو ممکن در اختیار شما قرار دهیم. 

بهترین قیمت لوله آب

شما با بررسی و مقایسه تمام برند های مطرح لوله آب در این مقاله، می توانید به بهترین نحو ممکن دست به انتخاب لوله آب مناسب ساختمان خود کنید. 

قیمت لوله آب سوپرپایپ:

شرکت سوپرپایپ از آغاز شروع فعالیت خود که به عنوان نخستین تولیدکننده لوله‌های تلفیقی 5 لایه در منطقه خاورمیانه و پنجمین شرکت در جهان شناخته می‌شود، همواره دیدگاهی علمی همراه با نگرشی مهندسی برای حضور ماندگار در بازار صنعت ساختمان و تاسیسات را برنامه‌ریزی کرده و مدنظر داشته است.

در سال‌های اخیر و پس از گذشت تقریبا دو دهه از شروع فعالیت شرکت سوپرپایپ، این کارخانه تبدیل به یکی از بزرگ‌ترین و معتبرترین کارخانه‌های کشور شده و هم‌چنین با صادرات محصولات خود به کشورهای همجوار توانسته  است حضور قدرتمندی در بازار سایر کشورها نیز داشته باشد.

قیمت لوله آب سوپرپایپ

قیمت لوله آب سوپرپایپ در رنج 15 هزار تومان تا 13 میلیون تومان قرار دارد. برای اطلاع از قیمت دقیق هر لوله آب کاتالوگ زیر را مطالعه کنید.

لیست قیمت سوپرپایپ

قیمت لوله آب برند آذین لوله:

آذین لوله سپاهان اولین برند تولید کننده لوله و اتصالات از شرکت بزرگ و نام آشنا گیتی پسند است، که به صورت تخصصی و حرفه ای تولید لوله های تک لایه پلی پروپیلن را که بخاطر رنگ به کار رفته به لوله های سفید شهرت پیدا کرده اند را برعهده دارد. 

پس از ظهور مواد پلیمری به سرعت لوله های پلیمری جایگزین لوله های گالوانیزه ، فولادی و مسی شدند. این لوله ها با بالاترین استاندارد وارد بازار لوله و اتصالات ساختمانی شدند. آذین لوله مانند سایر لوله های پلی پروپیلن تک لایه به دلیل ویژگی های خاص خود و نداشتن معایب لوله های فلزی قدیمی به سرعت جایگزین و مورد استقبال قرار گرفت .

قیمت لوله آب آذین لوله

قیمت لوله آب برند آذین لوله از 12 هزار تومان شروع شده تا 700 هزار تومان ادامه دارد. برای اطلاع از قیمت دقیق هر لوله آب و اتصالات لوله آب کاتالوگ زیر را مطالعه کنید.

لیست قیمت آذین لوله

قیمت لوله آب برند نیوپایپ:

نیوپایپ با تجربه بیش از ۲ دهه فعالیت ، امروزه از بزرگترین تولید کننده های لوله و اتصالات به ویژه لول های پنج لایه نیوپایپ می باشد.امروزه برند تجاری نیوپایپ توانسته است با استفاده از تکنولوژی روز دنیا و متخصصین با تجربه و کارآمد چشم انداز ترسیمی خود مبتنی بر تولیدات لوله و اتصالات پنج لایه نیوپایپ را تحقق ببخشید.

قیمت لوله آب نیوپایپ در رنج 10 هزار تومان تا 150 هزار تومان قرار دارد. برای اطلاع از قیمت دقیق لوله و اتصالات برند نیوپایپ، کاتالوگ زیر را مطالعه کنید.

لیست قیمت نیوپایپ

قیمت لوله آب نیوپایپ

قیمت لوله آب نیک بسپار:

گروه کارخانجات نیک بسپار یزد فعالیت رسمی خود را از سال ۱۳۸۰ در راستای تولید لوله و اتصالات آغاز نمود.

شعار و هدف اصلی گروه کارخانجات نیک بسپار توسعه و تحول صنعت ساختمان سازی و فاضلاب شهری با تولید لوله و اتصالات با کیفیت روز دنیا بوده و همواره اساس کار خود قرار داده است. محصولات گروه کارخانجات نیک بسپار از کیفیت بالا و استاندارد های لازم ملی و جهانی برخوردار هستند.

قیمت لوله آب نیک بسپار

این برند لوله و اتصالات با نام تجاری نیک بسپار با بهره گیری از مرغوب ترین مواد اولیه و آخرین تکنولوژی روز دنیا توانسته است از برترین تولید کننده لوله و اتصالات با قیمت های مقرون به صرفه باشد. قیمت لوله آب در برند نیک بسپار از 10 هزار تومان شروع و تا 1 میلیون نیز ادامه دارد. برای اطلاع از قیمت دقیق لوله و اتصالات برند نیک بسپار، کاتالوگ زیر را مطالعه کنید.

لیست قیمت نیک بسپار

قیمت لوله آب نیوفلکس:

تولید کنندگان ایرانی از جمله برند نیوفلکس همواره بر این باور هستند که چرخه اقتصاد در کشور به خوبی کار کند. همچنین آن ها همواره در تلاش هستند که محصولاتی با استاندارد های بالا تولید کرده و روانه بازار کنند. برند نیوفلکس نیز از این قاعده مستثنی نبوده زیرا تمامی کارکنان برند نیوفلکس از افراد با تجربه و کارآمد تشکیل شده است .

هر کدام از کارکنان برند نیوفلکس با تلاش فراوان در پی چرخاندن این صنعت هستند به طوری که امروزه برند نیوفلکس بین مصرف کنندگان به خوبی شناخته شده است. در حقیقت امروزه در حوزه لوله و اتصالات و همچنین ساختمان سازی کمتری پیدا می شود که نام برند نیوفلکس و صنایع گیتی پسند اصفهان را نشنیده باشد.

قیمت لوله آب نیوفلکس

برند نیوفلکس نقش فعالی در تولید لوله و اتصالات پوش فیت داشته و امروزه از بزرگترین عرضه کننده های لوله های آب و فاضلاب در کشور محسوب می شود. رنج قیمت لوله آب در برند نیو فلکس از 15 هزار تومان تا 700 هزار تومان است. برای اطلاع از قیمت دقیق لوله و اتصالات نیوفلکس، کاتالوگ زیر را مطالعه کنید.

لیست قیمت نیوفلکس

قیمت لوله آب پلیمر گلپایگان:

پلیمرگلپایگان با درک نیاز جامعه برای توسعه سیستم‌های انتقال آب و فاضلاب با بیش از سه دهه تجربه در صنعت لوله و اتصالات PVC و استفاده از کادر مجرب دارای تولیداتی متنوع و مبتکر طرح‌های نوین در سیستم آبرسانی و فاضلاب شهری ، سیستم فاضلاب و هواکش ساختمان ، سیستم آبیاری تحت فشار ، انتقال کابلهای برق و مخابرات و لوله های جدار چاه می‌باشد.

شرکت تولیدی پلیمر گلپایگان در راستای دستیابی به یکی از مهمترین اهداف کیفی خود که تأمین رضایت مشتریان می‌باشد، علاوه بر ارائه محصولاتی با کیفیت بالا و استاندارد، همواره تلاش نموده که با ارائه خدمات پس‌ از فروش، شرایطی را آماده نماید که مصرف‌کنندگان محترم با اطمینان خاطر از محصولات این شرکت، بهره‌گیری مناسب را داشته باشند.

قیمت لوله آب پلیمر گلپایگان

قیمت لوله آب برند پلیمر گلپایگان از 50 هزار تومان شروع و تا 1 میلیون تومان ادامه دارد. برای اطلاع از قیمت دقیق لوله و اتصالات پلیمر گلپایگان، کاتالوگ زیر را مطالعه کنید.

لیست قیمت پلیمر پایگان

قیمت لوله آب نانو پلیمر یاس:

گروه کارخانجات نانو پلیمر یاس فعالیت رسمی خود را از سال ۱۳۸۵ در زمینه تولید لوله و اتصالات پی وی سی آغاز کرده است . تولیدات نانو پلیمر یاس کاربرد وسیعی در صنعت ساختمان و تاسیسات فاضلاب دارد .

از همان ابتدای کار ، شرکت نانو پلیمر یاس دارای آزمایشگاهی مجهز به مدرن ترین تجهیزات آزمایشگاهی بود  و تولیداتی با استاندارد های بالا و کیفیت عالی روانه بازار می کرد.بهره مندی از نشان استاندارد ملی و گواهینامه های بین المللی نشان از کیفیت بالای محصولات نانو پلیمر یاس میدهد.

قیمت لوله آب نانو پلیمر یاس

همچنین به تازگی شرکت نانو پلیمر یاس اقدام به تولید لوله و اتصالات پلی پروپیلن کرده است که در سیستم های لوله کشی آب شرب کاربرد دارد.

قیمت لوله آب نانو پلیمر یاس از 15 هزار تومان شروع شده و تا 400 هزار تومان ادامه دارد. برای اطلاع از قیمت دقیق لوله و اتصالات برند نانو پلیمر یاس، کاتالوگ زیر را مطالعه کنید.

لیست قیمت نانو پلیمر یاس

خرید لوله آب 

گروه تاسیسات صنعتی ساختمانی الو آهن با تجربه چندین سال خدمت، افتخار فروش محصولات متنوع در زمینه تاسیسات ساختمانی از جمله انواع لوله آب را دارد.

شما میتوانید برای خرید انواع لوله آب در برند های مختلف ، هم به صورت حضوری از طریق فروشگاه که آدرس آن در سایت ذکر شده است؛ و یا غیر حضوری از طریق صفحه فروشگاه در سریع ترین زمان ممکن اقدام کنید و بهترین قیمت و ضمانت پس از فروش را از گروه الو آهن تجربه کنید.