مهره ماسوره پرسی نیوپایپ

مهره ماسوره پرسی نیوپایپ

استعلام قیمت

ضمانت اصالت کالا

ضمانت پایین ترین قیمت

سایز: تمام سایز ها موجود است.

توضیحات

مهره و ماسوره نیوپایپ

از جمله وسیله هایی که استفاده از آن در صنعت لوله کشی زیاد به چشم می خورد، مهره و ماسوره می باشد. این وسیله نوعی اتصال دهنده است که از آن برای اتصال دو قسمت نر و ماده لوله کشی استفاده می شود.

همان طور که در بالا اشاره شد، مهره و ماسوره از جمله المان هایی می باشد که در صنعت لوله کشی آب و فاضلاب از آن بسیار استفاده شده و وظیفه آن اتصال دو قسمت از لوله می باشد. این دو قسمت به صورت نر و ماده بوده که با استفاده از مهره و ماسوره به یکدیگر متصل می شوند.

استفاده از مهره و ماسوره نه تنها برای اتصال لوله، بلکه از آن برای سایر اتصالات نیز صورت می گیرد. این مهره ها در دو رنگ سفید و سیاه به بازار عرضه می شوند. هم چنین این المان در سایزهای مختلف تولید و به بازار ارائه می شود.

خرید مهره ماسوره پرسی نیوپایپ

گروه تاسیسات صنعتی ساختمانی الوآهن با تجربه چندین سال خدمت ، افتخار فروش محصولات متنوع در زمینه تاسیسات ساختمانی از جمله انواع محصولات برند نیوپایپ را دارد.شما میتوانید برای خرید انواع محصولات نیوپایپ به ویژه مهره ماسوره پرسی نیوپایپ، هم به صورت حضوری از طریق فروشگاه که آدرس آن در سایت ذکر شده است؛ و یا غیر حضوری از طریق صفحه فروشگاه در سریع ترین زمان ممکن اقدام کنید و بهترین قیمت و ضمانت پس از فروش را از گروه الوآهن تجربه کنید.

توضیحات تکمیلی

سایز

16×1/2, 1/2×20, 1×25, 1×32,, 11/4×40, 3/4×20, 3/4×25

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مهره ماسوره پرسی نیوپایپ”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عنوان

برگشت به بالا