درپوش مخروطی یزد بسپار

درپوش مخروطی یزد بسپار

ناموجود

قیمت:برای اطلاع از قیمت تماس بگیرید.

سایز:20 میلیمتر

توضیحات

درپوش لوله آب

درپوش یکی از ساده ترین انواع اتصالات لوله آب است که برای انسداد لوله ها کاربرد دارد.اگر بخواهیم یک لوله با قطر کم را مسدود کنیم ، بهترین گزینه درپوش های چهار گوش هستند.در حالی که بهتر است برای مسدود کردن لوله هایی با قطر زیاد از درپوش های شش گوشه استفاده کرد. سرپوش نوع ماده ی درپوش یا پلاگ است.به طوری که عملکرد یکسانی با درپوش دارد اما ماهیت ماده داشته و کاربرد آن در لوله های ماده است.

درپوش لوله آب ها برای خطوط آبرسانی صنعتی، تجاری و خانگی، ماشین آلات و تجهیزات پردازش و غیره مورد استفاده قرار می گیرند. همچنین با هدف از بین بردن بلوک های هوا روی پمپ های آب سوار می شوند. از آنها به عنوان یک بخش مهم در اتصالات لوله یاد می شود.

خرید درپوش مخروطی یزد بسپار

گروه تاسیسات صنعتی ساختمانی الوآهن با تجربه چندین سال خدمت ، افتخار فروش محصولات متنوع در زمینه تاسیسات ساختمانی از جمله انواع محصولات برند یزد بسپار را دارد.شما میتوانید برای خرید انواع محصولات یزد بسپار به ویژه درپوش مخروطی یزد بسپار، هم به صورت حضوری از طریق فروشگاه که آدرس آن در سایت ذکر شده است؛ و یا غیر حضوری از طریق صفحه فروشگاه در سریع ترین زمان ممکن اقدام کنید و بهترین قیمت و ضمانت پس از فروش را از گروه الوآهن تجربه کنید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “درپوش مخروطی یزد بسپار”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عنوان

برگشت به بالا