سیفون یک تکه بلند پوش فیت یزد بسپار

سیفون یک تکه بلند پوش فیت یزد بسپار

ناموجود

ضمانت اصالت کالا

ضمانت پایین ترین قیمت

سایز: تمام سایز ها موجود است.

توضیحات

مشخصات سیفون یک تکه بلند پوش فیت یزد بسپار

یزد بسپار را می توان یکی از بزرگ ترین و همچنین قدیمی ترین برند های تولید کننده لوله و اتصالات دانست. محصولات یزد بسپار یکی از پر فروش ترین لوله ها و اتصالات در داخل کشور است که نشان از محبوبیت و کیفیت بالای آن است. 

سیفون در واقع نوعی اتصال می باشد که با نگهداری عمق معینی از آب در داخل مجرای خود مانند یک مسیر یک طرفه عمل نموده و مانع از ورود گازهای فاضلابی به درون ساختمان می شود. سیفون یک تکه بلند پوش فیت یزد بسپار برای سرویس بهداشتی استفاده می شود. سیستم سیفون پوش فیت یزد بسپار طوری است که مانع از بازگشت فاضلاب و بخار ناشی از فضولات می شود.

سیفون های پوش فیت دارای دو مدل است: یکی کوتاه و دیگری بلند. سیفون یک تکه بلند پوش فیت یزد بسپار نوع بلند آن است.

قیمت سیفون یک تکه بلند پوش فیت یزد بسپار

با توجه به متغیر بودن قیمت لوله و اتصالات در بازار، نمی توان رقمی ثابت و دائمی برای آن اعلام کرد. برای همین گروه الو آهن امکانی را در سایت شرکت خود قرار داده است تا کاربران عزیز بتوانند در هر زمانی از ساعت کاری با متخصصان فروش ما تماس گرفته و از قیمت محصول مد نظر خود با خبر شوند. 

گروه الوآهن با تجربه چندین سال خدمت ، افتخار فروش محصولات متنوع در زمینه تاسیسات ساختمانی را دارد. برای خرید محصولات مد نظر خود با شماره های بخش فروش ما تماس گرفته تا از تخفیفات ویژه نیز بهره مند شوید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “سیفون یک تکه بلند پوش فیت یزد بسپار”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عنوان

برگشت به بالا