لوله سوپرپايپ PE/AL/PE

لوله سوپرپايپ PE/AL/PE

 استعلام قیمت

ضمانت اصالت کالا

ضمانت پایین ترین قیمت

سایز: تمام سایز ها موجود است.

توضیحات

لوله سوپرپایپ

لوله های سوپر پایپ که به صورت پنج لایه می باشد دارای تکنولوژی بالایی از نظر ساختار می باشند و تحت لیسانس آلمان تولید می شوند که در مصارف ساختمانی و بهداشتی بسیار پر کاربردند. این لوله ها با توجه به محاسن و مزایای زیادی که دارند، نسبت به لوله های قدیمی جایگزین مناسبی برای لوله های فلزی می باشند.

شرکت سوپرپایپ

شرکت سوپرپایپ از آغاز شروع فعالیت خود که به عنوان نخستین تولیدکننده لوله‌های تلفیقی 5 لایه در منطقه خاورمیانه و پنجمین شرکت در جهان شناخته می‌شود، همواره دیدگاهی علمی همراه با نگرشی مهندسی برای حضور ماندگار در بازار صنعت ساختمان و تاسیسات را برنامه‌ریزی کرده و مدنظر داشته است.

از آن‌جایی که کیفیت محصولات تولیدی، مهم‌ترین اصل در پایداری حضور در عرصه فروش و بازار است، این شرکت انرژی و هزینه بالایی را صرف این امر مهم کرده و توانسته است در این مسیر سخت، به‌طور ثابت قدم گام بردارد.

در سال‌های اخیر و پس از گذشت تقریبا دو دهه از شروع فعالیت شرکت سوپرپایپ، این کارخانه تبدیل به یکی از بزرگ‌ترین و معتبرترین کارخانه‌های کشور شده و هم‌چنین با صادرات محصولات خود به کشورهای همجوار توانسته  است حضور قدرتمندی در بازار سایر کشورها نیز داشته باشد.

مشخصات انواع لوله سوپرپایپ

لوله های سوپر پایپ تلفیقی از پلیمر و فلز می باشند که از متریال Pex-al-Pex تشکیل شده و با وجود ساختار پنج لایه و تکنولوژی بالا معایب لوله های قدیمی و فلزی را پوشش می دهد و با دوام و کیفیت بالا و رسوب پذیری حداقلی، جایگزین بسیار مناسبی برای آن ها می باشند.

سطح صاف و صیقلی داخل و خارج این لوله ها باعث شده تا از خوردگی و فرسودگی آن ها جلوگیری شود و عمر طولانی در مصارف ساختمانی و بهداشتی داشته باشد.

جدیدترین تکنولوژی ساخت این لوله ها، سوپر پایپ 2+ می باشد که تحت لیسانس کشور آلمان تولید می شود و به دلیل وجود آلیاژ آلمینیومی خاص و متریال با کیفیت پلی اتیلن در سیستم های ساختمانی و بهداشتی بسیار کاربرد دارند که کیفیت آب آشامیدنی با استفاده از این لوله ها مطلوب می باشد.

با آزمایش هیدرو استاتیک انجام شده روی لوله های سوپر پایپ، این لوله ها تحمل فشار و دمای بالایی دارند که کیفیت و عمر مفید استفاده از لوله های سوپر پایپ در کار را بالا می برد.

خرید لوله سوپرپايپ PE/AL/PE

گروه تاسیسات صنعتی ساختمانی الوآهن با تجربه چندین سال خدمت ، افتخار فروش محصولات متنوع در زمینه تاسیسات ساختمانی از جمله انواع محصولات برند سوپرپایپ را دارد.

شما میتوانید برای خرید انواع محصولات سوپرپایپ از جمله لوله سوپرپايپ PE/AL/PE، هم به صورت حضوری از طریق فروشگاه که آدرس آن در سایت ذکر شده است؛ و یا غیر حضوری از طریق صفحه فروشگاه در سریع ترین زمان ممکن اقدام کنید و بهترین قیمت و ضمانت پس از فروش را از گروه الوآهن تجربه کنید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “لوله سوپرپايپ PE/AL/PE”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عنوان

برگشت به بالا