لوله هواکش نانو پلیمر یاس

لوله هواکش نانو پلیمر یاس

استعلام قیمت

ضمانت اصالت کالا

ضمانت پایین ترین قیمت

سایز لوله (mm) موارد مصرف
قطر (mm) ضخامت (mm)
۴۰ ۱/۵ ناودانی و هواکشی
۵۰ ۱/۸ ناودانی و هواکشی
۶۳ ۱/۸ ناودانی و هواکشی
۷۵ ۱/۸ ناودانی و هواکشی
۹۰ ۱/۸ ناودانی و هواکشی
۱۱۰ ۲/۲ ناودانی و هواکشی
۱۲۵ ۲/۵ ناودانی و هواکشی

توضیحات

مشخصات لوله هواکش نانو پلیمر یاس

ناودان بارانی، یک تنگه یا مجرای باریک است که آب باران را از پشت بام یک ساختمان جمع می کند و آن را به طور معمول از ساختمان منحرف می کند. کانال جمع آوری آب باران ، فرورفتگی یا کانال جمع آوری آب سطحی بخشی از سیستم تخلیه آب یک ساختمان است.

برای جلوگیری از آسیب رساندن به دیواره ها، لکه دار شدن دیوارهایی که در زیر آن قرار دارند یا افرادی که وارد ساختمان می شوند؛ لوله های ناودان آب را به محل دفع مناسب هدایت می کند. برای سالم ماندن سقف یک ساختمان لازم است از جمع شدن آب بر روی پشت بام ها جلوگیری شود بنابراین از لوله های ناودان استفاده می شود.

همچنین یکی از سیستم های لوله کشی قابل اجرا در ساختمان لوله کشی، هوا کش می باشد. در کل به لوله کشی ای برای خارج کردن هوای نامطبوع سرویس های بهداشتی و حمام اطلاق می باشد. برای این سیستم از لوله های هواکشی استفاده می شود.

نانو پلیمر یاس از بهترین تولید کنندگان لوله های پلیکا به ویژه لوله های ناودان یا لوله هواکش در داخل کشور است. جنس upvc این لوله ها کاملا برای کاربرد هایی که ذکر شد، مناسب است. همچنین تنوع سایزی لوله های ناودانی – هواکشی نانو پلیمر یاس دیگر مزیت آن نسبت به دیگر برند ها است که در جدول بالا مشاهده کردید.

از جمله لوله های پلیکا نانو پلیمر یاس لوله ناودانی های این شرکت است که از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است و مناسب شرایطی محیطی که برای این محصول در نظر گرفته شده است تهیه شده .

قیمت لوله هواکش نانو پلیمر یاس

با توجه به متغیر بودن قیمت لوله و اتصالات در بازار، نمی توان رقمی ثابت و دائمی برای آن اعلام کرد. برای همین گروه الو آهن امکانی را در سایت شرکت خود قرار داده است تا کاربران عزیز بتوانند در هر زمانی از ساعت کاری با متخصصان فروش ما تماس گرفته و از قیمت محصول مد نظر خود با خبر شوند. 

گروه الوآهن با تجربه چندین سال خدمت ، افتخار فروش محصولات متنوع در زمینه تاسیسات ساختمانی را دارد. برای خرید محصولات مد نظر خود با شماره های بخش فروش ما تماس گرفته تا از تخفیفات ویژه نیز بهره مند شوید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “لوله هواکش نانو پلیمر یاس”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عنوان

برگشت به بالا