مهره و ماسوره نیوپایپ

مهره و ماسوره نیوپایپ

ناموجود

استعلام قیمت

ضمانت اصالت کالا

ضمانت پایین ترین قیمت

سایز: تمام سایز ها موجود است.

توضیحات

مهره و ماسوره نیوپایپ

از جمله وسیله هایی که استفاده از آن در صنعت لوله کشی زیاد به چشم می خورد، مهره و ماسوره می باشد. این وسیله نوعی اتصال دهنده است که از آن برای اتصال دو قسمت نر و ماده لوله کشی استفاده می شود.

همان طور که در بالا اشاره شد، مهره و ماسوره از جمله المان هایی می باشد که در صنعت لوله کشی آب و فاضلاب از آن بسیار استفاده شده و وظیفه آن اتصال دو قسمت از لوله می باشد. این دو قسمت به صورت نر و ماده بوده که با استفاده از مهره و ماسوره به یکدیگر متصل می شوند.

استفاده از مهره و ماسوره نه تنها برای اتصال لوله، بلکه از آن برای سایر اتصالات نیز صورت می گیرد. این مهره ها در دو رنگ سفید و سیاه به بازار عرضه می شوند. هم چنین این المان در سایزهای مختلف تولید و به بازار ارائه می شود.

خرید مهره و ماسوره نیوپایپ

گروه تاسیسات صنعتی ساختمانی الوآهن با تجربه چندین سال خدمت ، افتخار فروش محصولات متنوع در زمینه تاسیسات ساختمانی از جمله انواع محصولات برند نیوپایپ را دارد.شما میتوانید برای خرید انواع محصولات نیوپایپ به ویژه مهره و ماسوره نیوپایپ، هم به صورت حضوری از طریق فروشگاه که آدرس آن در سایت ذکر شده است؛ و یا غیر حضوری از طریق صفحه فروشگاه در سریع ترین زمان ممکن اقدام کنید و بهترین قیمت و ضمانت پس از فروش را از گروه الوآهن تجربه کنید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مهره و ماسوره نیوپایپ”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عنوان

برگشت به بالا