پل بست دار یزد بسپار

پل بست دار یزد بسپار

ناموجود

سایز: 20 / 25 / 32 میلی متر

توضیحات

مشخصات پل بست دار یزد بسپار

یزد بسپار را می توان یکی از بزرگ ترین و همچنین قدیمی ترین برند های تولید کننده لوله و اتصالات دانست. محصولات یزد بسپار یکی از پر فروش ترین لوله ها و اتصالات در داخل کشور است که نشان از محبوبیت و کیفیت بالای آن است. 

یکی از محصولات این شرکت پل بست دار یزد بسپار می باشد که در اتصالات بین لوله ها در یک تقاطع و گذشتن دو خط لوله از یک نقطه در جهت های مختلف کاربرد دارد که در سایز های 20 / 25 و 32 تولید می شود.

پل بست دار یزد بسپار واقع زمانی به کار می رود که قرار است لوله ها به صورت عمودی در یک تقاطع با هم برخورد نمایند. در این حالت مانند تقاطع خیابان های غیر هم سطح یکی از لوله ها لازم است از رو و دیگری باید از زیر عبور نماید.

قیمت پل بست دار یزد بسپار

با توجه به متغیر بودن قیمت لوله و اتصالات در بازار، نمی توان رقمی ثابت و دائمی برای آن اعلام کرد. برای همین گروه الو آهن امکانی را در سایت شرکت خود قرار داده است تا کاربران عزیز بتوانند در هر زمانی از ساعت کاری با متخصصان فروش ما تماس گرفته و از قیمت محصول مد نظر خود با خبر شوند. 

گروه الوآهن با تجربه چندین سال خدمت ، افتخار فروش محصولات متنوع در زمینه تاسیسات ساختمانی را دارد. برای خرید محصولات مد نظر خود با شماره های بخش فروش ما تماس گرفته تا از تخفیفات ویژه نیز بهره مند شوید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پل بست دار یزد بسپار”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عنوان

برگشت به بالا