کوپلینگ ترمزدار پارس زنده رود

کوپلینگ ترمزدار پارس زنده رود

ناموجود

ضمانت اصالت کالا

ضمانت پایین ترین قیمت

سایز

تعداد در بسته

63

150

90

120

110

70

125

45

160

30

200

15

250

9

 

توضیحات

مشخصات کوپلینگ ترمزدار پارس زنده رود

پارس زنده رود با به خدمت گرفتن نیروهای متخصص و با تجربه و همچنین به کار گیری مدرن ترین تجهیزات روز دنیا بیش از ۳ دهه فعالیتی عالی داشته باشد. تولیدات پارس زنده رود بالغ بر ۲۰۰ نوع محصول در مساحت ۲۲۰۰۰ متر مربع بوده که با استفاده از بهترین مواد اولیه ساخته شده اند. تمام این ویژگی ها و کیفیت بالای محصولات،  گروه کارخانجات پارس زنده رود پلاست توانسته رضایت مصرف کنندگان را همه ساله به دنبال داشته باشد.

کوپلینگ ها وظیفه دارند قدرت، گشتاور و سرعت یک محور یا شفت را (یعنی از محور محرک) به شفت یا محور دیگر (محور متحرک) منتقل کنند. کوپلینگ ترمزدار پارس زنده رود در سایز های 63 / 90 / 110 / 125 / 160 / 200 و 250 تولید میشود که نمایندگی الو آهن توانایی فروش تمام آن ها را دارد.

قیمت کوپلینگ ترمزدار پارس زنده رود

با توجه به متغیر بودن قیمت لوله و اتصالات در بازار، نمی توان رقمی ثابت و دائمی برای آن اعلام کرد. برای همین گروه الو آهن امکانی را در سایت شرکت خود قرار داده است تا کاربران عزیز بتوانند در هر زمانی از ساعت کاری با متخصصان فروش ما تماس گرفته و از قیمت محصول مد نظر خود با خبر شوند. 

گروه الوآهن با تجربه چندین سال خدمت ، افتخار فروش محصولات متنوع در زمینه تاسیسات ساختمانی را دارد. برای خرید محصولات مد نظر خود با شماره های بخش فروش ما تماس گرفته تا از تخفیفات ویژه نیز بهره مند شوید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کوپلینگ ترمزدار پارس زنده رود”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عنوان

برگشت به بالا