بوشن پوش فیت یزد بسپار

بوشن پوش فیت یزد بسپار

ناموجود

ضمانت اصالت کالا

ضمانت پایین ترین قیمت

سایز: 40 / 50 / 75 / 110 / 125 / 160

توضیحات

بوشن پوش فیت یزد بسپار

بوشن نوعی از اتصالات لوله آب است که دارای شکلی ساده مانند استوانه است.برخلاف ظاهر ساده بوشن، کاربرد های زیادی داشته اما وظیفه اصلی آن اتصال دو لوله به یکدیگر در مسیر های لوله کشی است.

بوشن را میتوان یک استوانه در نظر گرفت که از هر دو طرف و از قسمت داخلی خود، دارای رزوه است.رزوه کاری بوشن ها بر اساس گام دنده های روی لوله انجام می شود به طوری که باید گام دنده های روی لوله و گام دنده های بوشن بر هم منطبق باشد.

در هنگام استفاده از بوشن ها حتما باید رزوه کاری به درستی مورد توجه قرار بگیرد و در صورتی که نکات رزوه کاری درست عمل نشود ممکن است لوله ها از یکدیگر جدا شوند و یا سیالات موجود در لوله به بیرون از فضای لوله نفوذ پیدا کنند که این امر ممکن است مشکلات مالی و جانی به همراه داشته باشد.

خرید بوشن پوش فیت یزد بسپار

گروه تاسیسات صنعتی ساختمانی الوآهن با تجربه چندین سال خدمت ، افتخار فروش محصولات متنوع در زمینه تاسیسات ساختمانی از جمله انواع محصولات برند یزد بسپار را دارد. شما میتوانید برای خرید انواع محصولات یزد بسپار به ویژه بوشن پوش فیت یزد بسپار، هم به صورت حضوری از طریق فروشگاه که آدرس آن در سایت ذکر شده است؛ و یا غیر حضوری از طریق صفحه فروشگاه در سریع ترین زمان ممکن اقدام کنید و بهترین قیمت و ضمانت پس از فروش را از گروه الوآهن تجربه کنید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “بوشن پوش فیت یزد بسپار”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عنوان

برگشت به بالا