درباره ما بیشتر بدانید 

گروه صنعتی بهار (الو آهن) در سال 1379 توسط آقای ابراهیمی در شهرک صنعتی بهاران تاسیس و پایه گذاری شد و با فروش محصولات و تجهیزات در زمینه تاسیسات صنعتی و ساختمانی فعالیت خود را آغاز کرد.

برند هایی که با ما همکاری می کنند

الوآهن طی این سه دهه توانسته با برند های مطرح داخلی و بین المللی در جهت تامین تاسیسات صنعتی و ساختمانی همکاری کند از جمله این برند ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

گسترش همکاری

با گذشت زمان و گسترش همکاری الوآهن با دیگر گروه ها و مشتریان، مجموعه الوآهن با راه اندازی بخش طراحی و مشاوره تاسیسات صنعتی و ساختمانی توانست گام بزرگی در جهت راهنمایی هر چه بیشتر مشتریان برداشت.

گروه صنعتی الو آهن امروزه به صورت گسترده هم در زمینه تامین و تجهیز تاسیسات صنعتی و ساختمانی و هم در زمینه اجرای انواع پروژه های ساختمانی فعالیت دارد.

امروز در گروه الو آهن بیش از ۳۰ پرسنل  متخصص مجرب و با تجربه در زمینه تامین و طراحی پروژه های صنعتی و ساختمانی مشغول به فعالیت و خدمت رسانی به مشتریان می‌باشند.

اهداف الو آهن

هدف ما در الوآهن ارائه بهترین اجناس با ضمانت مناسب ترین قیمت می باشد رسالت الوآهن در وهله اول مشاوره جهت انتخاب مناسب ترین تجهیزات مورد نیاز شما و در وهله دوم تامین قطعات شما با نازل ترین قیمت می باشد.

تعداد پروژه های انجام شده

0+

تعداد پرسنل الو آهن

0+

سال های تجربه

0

پل های ارتباطی با الو آهن

شما میتوانید با تماس با شماره های ذکر شده در سایت از مشاوره رایگان متخصصین ما بهره ببرید:

همچنین میتوانید با مراجعه به آدرس فروشگاه به صورت حضوری و یا با مراجعه به صفحه فروشگاه، به صورت غیرحضوری و آنلاین در هر زمان و مکان محصولات مورد نظر خود را با بهترین قیمت و کیفیت خریداری کنید.